Detik-detik Kasih Kita...

Khamis, 14 April 2011

Mereka Pembakar Semangat Aku!!!

Bismillah.....................

Salam.. (Huii.. bile mane dtgnye kerendahan hati dlm entry ni.....)

Mak aii.... Apesal aku baek bebenor jek ekk?? bak kate org johor... ekk?? shhhhh... diam~

Mereka "PEMBAKAR SEMANGAT" aku.......!!! opsssss~ Apehal aku mcm org sdg mroyan ekk?? hahahahahhahahah!! (dtg dh giler aku pd pukul 1.51 pg 14hb 2011)

haaaa... yg  muka stok Sarjan Razak (A.Galak) dlm Darah Satria tu --->> Abah Aku (kiri pkai beret) !!!! Misai lentik wei.......
huhuhuh :P


Ni abah aku..... Kpl Abdul Razak b. Abu Talib~
Unit KPD (Kor Perkhidmatan Diraja)
status: pencen sudah ni bah...
I love u Abah!!!


Ni gambor abg aku................. Dia ni TA jek~ Tp tetap perwira kn? Tetap dlm barisan kn... Tetap mat terap kn? ahak ahak~
Abg aku ni la yg briya2 tarik aku suh join kompeni dia kt Kem Tebrau tu.... 14 KPD tu sbb katenye geng wati xckup~
Yo la... Adik mu ni dh pegi register dh... Dh settle dh... Tggal pnggil utk rekrut jek... (^_^)


Abg aku ni dh lame brkecimpung dlm dunia TA sejak dr dia kt IKM lg kire2 10thun lps~
Mmg semangat dia mau jd tentera xluntur wlaupun bukn anggota Tetap........ Aku respek dia!
I love u Abang!!


Ni plak Adik aku... Adik Bongsu aku~
Dia ni Pegawai Kadet UPNM... utk service TUDM~
Intake 2009.... so 2013 bru dia tauliah~ hahahahhaahh!! Janggut la kau duk dlm tu lame2.... Yg penting stiap kali hantar dia msuk kem... Aku la org paling gembira sbb dpt cuci mata~ (@_@)


Adik aku ni pd mulanya bukn minat sgt dunia tentera ni pun................................ tu pun lps dia rase gatal nk jd askar sbb dia  penah tarik diri dlm ujian kelayakan MTD/RMC lps PMR~ kes balas dendam arr ni wei..........
Minat tercetus balik bile mane dia trpilih kasih dpt pegi PLKN & dsbbkn xpuas 3bln yg dperuntukkn utk PLKN.. so dia pun apply UPNM sbg pilihan prtama dia dlm UPU.. xyah la tau brape result SPM dia tu~ hahahaha :P
Alhamdulillah... dia trpilih jgk ikut ujian kelayakan UPNM tu.. Lepas!! & sekarang dia kebanggaan family aku...
I love u Adik!!!!


Ni sape wei???
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. Ni Kpl Muhamad Elias b. Ahmad a.k.a en.Askar Chenta Hati aku!!! (^_^)
Mls arr nk cite byk2 psl dia sbb aku dh byk wat post psl dia.... so pndai2 korang korek ek~


p/s: sila abaikn beret merun PARA tu yek.... dia bukn PARA tp perasan PARA~ hikhikhik :P
Dia seorang PARA-PARA SAKURA... hahahahahh!!
I love u Abg Askar Chenta Hati Aku!!!

Ni... Sape ekk??
huhuhuhu.... Ni abg PARA aka Ex-bfrenz aku~
Start dr dia ni la..... Kegilaan aku nk askar mnjadi2 balik~ Dia bukn la 1st cintan aku tp tangkap cintan jgk la skjap smpai raye puasa thun lps... xsmpai stengah tahun pun.. pastu lust cuntact.. hikhikhik :P
kwn K.I.M.I.A aku..... (^_^)

..... Ade lg sbnarnye trmasuk la kakak aku yg sulung mase dia join TA dulu kt maktab tp dsbbkn aku xde gmbor dia pkai bju no.5 so xyah arr park muka dia.. hahahahhaah!!! (hampeh punye adik weii xnk bg kakak dia glam......... :P) ckup la diorg je yg aku nk show ekk... heheheh (^_^) hensem2 jgk bah diorg ni~

Diorang ni la pembakar semangat aku untuk truskn cita2 aku yg trbantut utk beberapa tahun lps......... Hate it!! Xpe2........................ Tggu la aku dh rekrut nnti kn~ Aku tepek muka aku jek tau dlm blog aku ni! smpai muntah org lain tengok.... ADE AKU KESAH????

I also Can Do It.....!!


Chopp2!!! Korang pening x bace entry aku ni???? PENING??? Haaa... Bak kate abah aku arr~ Tu tandanya korang ade tanda2 PENINGKATAN... hahahahha!! (>.<)

Choww!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...