Detik-detik Kasih Kita...

Khamis, 14 April 2011

Ketenanganku................................. ♥

Bismillah......







Aku inginkn cinta yg mampu buat aku gembira.....

Bukan yang mampu membuat aku derita pada akhirnya......

Setia padaku... Hormat diriku.....

Aku akan setia padamu.... Hormat padamu....


Ya Allah..... Pertemukan aku dgn seseorang yang baik padaku...

Yang sayang diriku.... Hormat padaku....

Yang setia padaku.... Bukan mempermainkan hatiku...


Ya Allah.... Bantulah aku untuk melupakan 'derita' ku yang lama....




p/s: Kata-kata ni aku tulis mase aku clash dgn 1st kekaseh hatiku yg aku paling syg... A*Z*T~ Chenta aku dgn dia yg selama 3thun tu jd hancur mcm tu jek sbb dia play three wood at da back.. hahaha!! opss... tacing2~ (T___
T)

Choww!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...