Detik-detik Kasih Kita...

Rabu, 30 Mac 2011

Sy Si KaTak HiJaU (o_O)


Bismillah~


Hola........................


haaaa... ape aku nk cite ni ekk??

prcubaaaaan yg kali ke-2 kot nk try post kt Blog sndiri... hahahhaha!!
brhabuk sejak 2009??? whoaaaaaa..... hampir berkarat dh blog aku ni.. ekekekeke :P

aku ni.................................................................. tettt~
berangan nk jd "KaTaK Hijau".. insya-Allah~ Korang tau ke katak hijau tu ape?? ala... katak~ xkn katak pun xkenal kot... ahak ahak ahak :P




nk tau "KaTaK HiJaU" tu ape??? bukn yg duk pegang pistol ni la woiii... :P

tgok gmbor kt ats tu... hikhikhik (^_^)

haaaa............ aku nk jd mcm diorg tu la~ "Srikandi Negara"

Tp ape2 pun aku kene abiskn study aku dulu... whoaaa!!! xsbr nk abis study la weii... uhuk uhuk uhuk :P


p/s: aku sgt geram bile mane aku xbrpeluang utk apply PALAPES UiTM sesi 2008 sbb tiada offer utk intake aku Dis 2007.... mcm VAVI kot~ so......... Langkah trbaek utk aku truskn cite2 bile mane aku mohon utk jd TA~ rase mcm nk apply regular trus... leh x??? Abah!! bg la ank mu ni peluang wei................ (T__T)

Choww!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...